בונים מחר חזק יותר

יד לבנים הוא הארגון היציג של ישראל המנציח את זכר חללי ישראל. המשימה שלנו היא לתמוך במשפחות הנופלים כדי שנוכל לבנות עתיד חזק ויציב יותר לכל אחד מבני המשפחה כפרט, ולמדינה שלנו כולה. יד לבנים שואפת לאפשר למשפחות שכולות להפוך את אובדן למנוע לשינוי חברתי, מימון וייעוץ לפרויקטים המחזקים את ארצנו ואת עמנו.

באמצעות ייעוץ, חונכות וקהילה חמה, יוצרת יד לבנים פלטפורמה המחברת ותומכת במשפחות שכולות ועוזרת להן לחזור לחיות חיים מספקים. עם הזמן, יד לבנים מספקת להם את הליווי והמימון הדרושים להם על מנת להקים יוזמה חברתית פורייה לזכרו של יקירם, ההופכת את כאבם ואובדנם ליסודות של חברה חזקה יותר.

ברמה הלאומית, אנו פועלים לחנך את הדורות הבאים לערכים של חוסר אנוכיות, מסירות ומחויבות למען מטרה עליונה, בעקבות הדוגמה של יקירינו שנפלו. אנו מבטיחים שההקרבה של כל 23,741 החיילים הנופלים תהיה מעוגנת בזיכרון הלאומי, באמצעות אנדרטאות ופרויקטים מורשת.

תוכניות ליבה

אנו משמשים גשר בין יהודים באמריקה וברחבי העולם, לבין משפחות ישראליות שאיבדו אדם אהוב. כל פעילות שאנו עורכים ביד לבנים מתחברת לאחת מארבע תכניות הליבה שלנו, המנחות ומודיעות על כל צעד שאנו עושים.

מלגות

מימון תכנית לימודים אקדמית ומנטורינג לאחים השכולים

עזרה לאחים שכולים למצות את הפוטנציאל שלהם על ידי מתן מלגות, סלילת הדרך למימוש הפוטנציאל העצמי שלהם והתמזגות בשוק העבודה.

בר מצווה

בניית קהילה חמה ותומכת

אנו תומכים במשפחות שבונות את עתידן מחדש, עוזרים להן לציון בני מצווה, חגים ושאר חגיגות מרכזיות במהלך חייהן.

בן מלך2

מימון יוזמה חברתית ושמירה על הזיכרון

אמון יד לבנים מספק הדרכה ומימון ראשוני כדי לסייע למשפחות הנופלים להקים פרויקטים חברתיים להנצחת יקיריהם, להנציח את מורשתם ולשמור על זכרם בחיים.

yad labanim hall

בניית מרכז מורשת הבנים

בניית מוזיאון הנצחה ומרכז חינוך אינטראקטיבי של יד לבנים המציג את הערכים והמסירות של גיבורי האתמול, במטרה להניע ולעורר את ילדי היום להפוך למנהיגי המחר.

עזרו למשפחות השכולות לקבל את התמיכה להן זקוקות, ולהיות הכוח המניע שלהן להתקדם בחיים