מועדון כדורגל מכבי חיפה בשיתוף עם ארגון יד לבנים , אירחו הבוקר (חמישי)בכפר גלים , משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במלחמת "חרבות ברזל"

מועדון כדורגל מכבי חיפה בשיתוף עם ארגון יד לבנים , אירחו הבוקר (חמישי)בכפר גלים , משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במלחמת "חרבות ברזל"

מועדון כדורגל מכבי חיפה בשיתוף עם ארגון יד לבנים , אירחו הבוקר (חמישי)בכפר גלים , משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במלחמת "חרבות ברזל", למפגש עם השחקנים והצוות המקצועי.

נכחו במפגש מנכ"ל הארגון גל אברהם, סמנכ"ל סניפים זיו אביגל ,מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה ,מאמן הקבוצה מסאי דגו ושחקני הקבוצה .

משפחות החללים שנכחו במפגש הן בפגישה נכחו משפחת דהן ,אלמוג, ראשד ,שישפורטיש ,אלמסונינו, גליסקו, ארז ,לזימי ופרץ .

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, אמר לאתר הרשמי: "אנו רואים זכות גדולה לכבד ולחבק את המשפחות השכולות שעברו את הנורא מכל, מאז ה-7 באוקטובר מועדון מכבי חיפה עושה הכל כדי לעטוף את משפחות החללים והנרצחים ואת הנפגעים. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבור גיבורי ישראל ".

אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים, אמר: "אני רוצה להודות לאלופת המדינה מועדון מכבי חיפה על האירוח החם, החיבוק המרגש ושיתוף הפעולה המיוחד. אנו בארגון, יחד עם המשפחות, רוצים בכל בוקר לבחור בחיים מחדש.

מנכ”ל יד לבנים, גל אברהם, אמר: “בשם המשפחות, תודה רבה למכבי חיפה שכמו תמיד מצטיינת בדברים הקטנים והגדולים. נתנה פה הכל כדי לתת למשפחות שאיבדו את היקר להם מכל עוד רגע קטן של נחת בהתמודדות המאוד קשה הזאת. נמשיך יחד בארגון יד לבנים להמשיך לדאוג למשפחות בכל דבר שהן יצטרכו והיום הזה מבחינתנו הוא רק קצת נחמה. המון תודה על זה שבאתן והמון הערכה למכבי חיפה על האירוח. אנחנו מאחלים לכם אליפות רביעית בעזרת השם”.

 

לצפיה בכתבות בנושא :

https://mhaifafc.com/newsPage?newsID=79106&fa=4791066485

https://m.one.co.il/Mobile/Article/23-24/1,1,4,52539/455319.html

https://1075.fm/item/152561/

באותו נושא

סמינר אחים ויתומים של צהל

משפחה יקרה,   בקנדה ארגון ידידי צהל בארה"ב ,CAZA צבא ההגנה לישראל,תורמינר   "והאגודה למען החייל מתכבדים להזמינכם לסמינר אחים ויתומים

נופלי מלחמת "חרבות ברזל"

  לאתר יזכור  לאתר יזכור לאתר של צה"ל: נופלי מלחמת "חרבות ברזל" לאתר של המשטרה : נופלי משטרת ישראל במלחמת

מטה שירות חרבות ברזל

בעקבות המלחמה, בשבועות האחרונים קם מטה התנדבותי לחלוטין של מנהלים ובכירות במשק משורה ארוכה מאוד של ארגונים, שכל מטרתו הוא