אחים לדרך – כנס אחים ארצי 2022

אחים לדרך – כנס אחים ארצי 2022

"אחים לדרך" מפגש אחים שכולים 2022

ב 13.12.22 התקיים כנס אחים ארצי ״אחים לדרך” מפגש אחים שכולים באולם סמולארש באוניברסיטת תל אביב, כיבדו אותנו בנוכחותם: נשיא המדינה מר יצחק הרצוג יצחק הרצוג – Isaac Herzogשר הביטחון בני גנץ, בני גנץ – Benny Gantzראש המטה הכללי רא”ל אביב כוכבי , מנכ”ל משהב”ט משרד הביטחוןמר אמיר אשל סמנכ”ל משהב”ט מר אריה מועלם ונציגיו, יו״ר הארגון אלי בן שם, מנכ״ל הארגון יובל ליפקין יו״ר ועדת האחים בארגון פרידה שניידרמן, ע. אישי של יו״ר הארגון אלי טהר, יו״ר סניפים חבריי הנהלה וצוות מטה הארגון, נציגי שב״כ, שב״ס , משטרה וקצינות נפגעים.
נשיא המדינה נשא דברים:
״הכנס הזה, הוא ביטוי מופתי לעוצמה ולכוחות נפש של משפחת השכול, ומוקדש דווקא לאחיות ולאחים לאור רפורמה וחקיקה מרחיקת לכת שעברה לאחרונה.
כנשיא מדינת ישראל אני גאה כי אחרי עשרות שנים אושר החוק שמכיר באחים השכולים ומסדיר את מעמדם. אחיות ואחים יקרים, אתם במידה רבה נושאים את לפיד הזיכרון. זו לא משימה פשוטה, אבל כשמסתכלים עליכם מבינים כמה עוצמות יש בכם. מבקש להודות לשר הביטחון‬ ולכל העוסקים בתיקון ההיסטורי.״
בכנס התקיימה תערוכת ציורים , צילומים ודברי אומנות פרי יצירתם של אחים שכולים, בניהולה של אוצרת הארגון רינה מוסקוביץ.
הנחו את הארוע נוי פרי אחות שכולה וירון אברהם, אומן אורח שהנעים וריגש בשיריו את המשפחות היקרות היה הזמר אברהם טל בהפקה מיוחדת בליווי תזמורת צה”ל.
תודה למפיק הארוע יניב צדוק ולכל צוותו, לאחראיות הכנס מטעם הארגון פרידה שניידרמן גלית מלמד ולצוות הארגון.
 

 

 

באותו נושא

מטה שירות חרבות ברזל

בעקבות המלחמה, בשבועות האחרונים קם מטה התנדבותי לחלוטין של מנהלים ובכירות במשק משורה ארוכה מאוד של ארגונים, שכל מטרתו הוא

משפחות יקרות אתם ב ♥ שלנו

מאחלים לכם שנדע למצוא את השקט,האחדות והטוב שיש בכולנו כמידי חג גם הפעם החלטנו לפנק אתכם במתנה לבחירתכם באיסוף מרשת